Monday, December 07, 2009

470


Istenska istorija
U broja ud 5 márt 2009 g. na nuvinata "THE HOUSTON HERALD NEWSPAPER" ud Houston, Texas, namervami slédnata istenska dugadjája:

Gu ij grábala šést pate!
Menatija čitvartak, kulu sreć nošt, idna žina ud Houston ij blá arestuvana zaradi či ij grabnala idin maž sas pistole, u krasta, šést pate. Maža ij bil begal sas tejnata pošeta.
U pundelnić sutrenjta žinata ij blá vikana napreć sada. Sadijata ja ij zamolil da mu ubjasni kako se ij slučilu. A žinata ij rékala:
— Sam sedela i sam čekala autobusa, za da si utida ud na rabota u dumá. Ás rábuta kača kelnerća u idna kafána. Sam blá samá, ij blo véć kulu sreć nošt, taj či sam si daržála desnajta raka na pistole. Pistole mi ij bil u pošetata, kujatu ij visila na mojtu desnojtu rámu. Ud idnaž, du méne se ij dubližil idin maž, mi ij grábnal pošetata i ij počnal da bega sas néja. A ás sam pugladela kantu mojta desnica i sam videla, či stiskam pistole u rakata, taj či sam mu viknala: „Zastani! Ni šta te ustáva da mi zamiš sate nosce, prebráni s moja trud!“ Ama toj ne zastánal. Tugázi sam si dignala rakata, sam celvala kantu négva krast i sam gu grabnala šést pate.
— Dubrej, duma sadijata. Ama zašto sti gu grabnali šést pate?
— Pa lel kátu sam natisnala sédmija pać, pistole ij naprávil sámu „klik“!
Žinata ij blá pusnata ud zatvora…
* * *
A na sájta http://strategy2c.wordpress.com sam nemeril tezi interesni karikaturi:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home