Wednesday, December 02, 2009

466

Idin prudaváč na Coca Cola se vrášte sardit ud Israel, kadetu ij štel da počni gulem biznis. Idin drugár gu pita:
— Pa kaćé taj, ni si mogal da purdadéš ništu u Israel?
Čeleka mu udvrášte:
— Izparvu sam bil uverén, či satu za varvi kaćétu treba. No sam imál idin manen problem: ni sam puznával jazika. Zaradi tuj sam se mislil, da sastáva idin mesáž na tri gulemi svetici, kujatu da gji ukáča na sekade iz daržávata. I taj sam naprávil. Parvata svetica ij predstávela idin čeleć kojtu, izmurén, pustánat, ubit ud žaćta leži na guraštija peseć ud pustinjata. Drugata svetica ij predstávela saštija čeleć, kojtu pijé ud idna konserva Coca Cola. A tréćata svetica ij predstávela čeleka, tozi pać sažuvén, kaćé bega nadálja iz pustinjata. Ugudil sam sveticite iz daržávata i sam čekal, ama nikuj ne štel da kupuva…
— Brej, pa lel spured méne idejata ij blá mlogu hubava. Kaćé taj, či ni si uspel da se ubugateš?
— Lel sam zabrávil idno drébnu neštu: či evrejete četat ud desnicata kantu levicata…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home