Monday, January 28, 2008

205

Faršángji 2008 u Timišvár
Delia Mircsov (1)
Na ádresa http://www.delia-slavia.com za nameriti sájta na Delia-Ecaterina Mircsov. Aku sti bli usčére na Faršángji u Timišvár, sti ja videli na scenata. A za unezi, kujatu sa ispusnali tazi prelega, za uguda tuka nekolkus ud tejnite pesmi.
Megju drugotu, treba ubda, či na 20 november 2007 g. tá si ij lansirala idin album-CD s muzica na rumansći jazić, zván "O Lacrimă", i pu kaćétu sam razbrál, i idin CD sas muzika na palćensći i na balgarsći jazić. Ud kade možiti da si nabáviti tezi albume još ni znája, ama za se interesuvam, pa za vu naznaja.
Durdi se "uploadvat" klipvete na You Tube, vu predlágam da si napráviti idna predstáva za hubankata Delia, kujatu ne ja srám da se ubádi, či ij balgarka, ud idna po-stára státija publikuvana u timivárskata nuvina "Bănăţeanul" na 28 máj 2007 g. (http://www.banateanul.ro)
Brávo, Delia!
========================================
Frumoasele Banatului
SOLISTĂ MODEL

de Bogdan MARTA

Delia Mircsov are 19 ani şi este studentă în primul an la Facultatea de Informatică din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara. Deşi este înconjurată toată ziua de calculatoare, tânăra visează să ajungă o solistă şi - în acelaşi timp - un fotomodel de succes.

"Muzica este viaţa mea"
Luna decembrie a anului trecut a fost una foarte bună pentru Delia, care şi-a lansat primul album solo şi a semnat un contract cu agenţia de modele N1KA. "Cânt de la 13 ani, iar idolul meu este Celine Dion. Până acum am cântat mai mult la baluri, dar am avut şi apariţii la televiziuni locale şi naţionale. Primul meu album se numeşte <> şi a fost lansat în decembrie. Muzica este pop-dance cu influenţe sârbeşti şi versuri în limba română. A, da... iar eu sunt bulgăroaică", adaugă modelul. Dacă ar fi să aleagă între modeling şi cariera de cântăreaţă, Delia răspunde: "Îmi place modelingul, dar muzica este viaţa mea".

Plimbatul pe jos...
Când nu înregistrează şi nu participă la prezentările de modă, Delia se relaxează citind. Din ultima carte pe care a citit-o a învăţat tainele hipnozei: "Folosesc hipnoza din când în când, doar atunci când sunt sigură că nimeni nu îşi dă seama", explică ea. Celelalte pasiuni ale modelului sunt dansul, filmele de groază şi şofatul. Chiar dacă are carnet de mai multă vreme, Delia preferă să meargă pe jos. De fapt, spune ea, acesta este secretul dimensiunilor ei de invidiat: la o înălţime de 1,73 metri, ea are 47 de kilograme şi dimensiunile 91/60/83.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Unde sunt pozele in costumul Evei?

11:24 AM, January 29, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Na ádresa http://www.delia-slavia.com za nameriti sájta na Delia-Ecaterina Mircsov

As sam videl sasem drug nestu la tozi link. Vajda ji idna manana greska

8:40 AM, January 31, 2008  

Post a Comment

<< Home