Monday, April 02, 2007

130

1 Comments:

Blogger Martyr said...

Zdravej Nick,

az sam Todor Bozhinov ot Balgarija i naskoro sam podobril statijata za banatskite balgari v anglijskata Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Banat_Bulgarians). V momenta se nadjavam da ja izberat za "dobra statija" (Good article), a v badeshte mozhe da stane i "izbrana statija" (Featured article).

Ponezhe ne razpolagam s banatska balgarska gramatika, bi li pregledal statijata za greshki v izpisvaneto na dumi i naseleni mesta na banatski balgarski? Osobeno me pritesnjava, che sam sgreshil na mesta pri slaganeto na "á" i "é".

Blagodarja ti predvaritelno i izvinjavaj, che pisha na greshno mjasto, no nikade ne sam nameril e-mail adresa ti. Molja, pishi mi na todorbozhinov at gmail dot com - njama znachenie dali na kirilica ili na latinica.

10:32 PM, April 02, 2007  

Post a Comment

<< Home