Monday, March 22, 2010

517

Žinata se pákva da upráži idno jajcé, katu na idnaž flezva u kuhnjata maža i počni da vika:
— Pazi! Uléj! Turi još uléj! Barži! Treba još uléj! Za se izguri! O, Bože, imáj briga. Pazi! Ubarni jajcétu! Kako ij sas tébe? Si puludela? Ubarni idnaž jajcétu! Ni vidiš, či za se svarši uléja? I solj! Nide zabráve suljta! Pusuli jajcétu! Sigá!
Razjadosana, žinata gu pita:
— Kako ij sas tébe, brej čeleć?! Misliš, či ni sam kadarna da upráža idno jajcé?
Maža, spukojnu, ji udvrášte:
— Tuj ij blo sámu taj, za da ti pukáža kaćé se useštem ás kugátu kárem automobila a ti mi krištiš ud pukraj méne…
================================
Idna žina, blondinka, ij blá zastávina sas automobila ud idin policáj.
— Kakaj ij baja, guspudár oficir?
— Pa lel sti káreli tvrde barži.
— Aha!
— Dali možiti da mi pukážiti karnéta za šofer?
— Bij vu pukázala, ama ás némam karnét…
— Kaćé taj, némati karnét?
— Sa mi gu zali sigá 4 gudini, katu sa me uluváli da kárem pijana.
— Razbirem. Ampa bijti mogali da mi pukážiti dokumentete na automobila?
— Za žálust ni moža.
— Pa kaćé taj?
— Pa lel sam utkrádnala automobila…
— Sti gu utkrádnali?
— Aha. Sam gu utkrádnala i sam ubila sobstvenika.
— Kako sti naprávili!?…
— A sled tuj sam gu narezala, sam gu ugudila u nájlonevi čuváli i sam gu farlila u portbagáža.
Katu ij čul tuj, policájana se ij zamájal! Se ij drapnal nekolkus rázkače nadzać, si ij izvádil stácijata i vika pomušt.
Sled 5 menute sa dušli još 5 automobile sas policáje, kujatu sa nauklunili automobila na žinata. Náj-glávnija oficir ij slezal puléku ud automobila i sas pistole u raka vika kantu blondinkata:
— Guspogju! Badeti dubri, pa izlezti ud automobila!
Žinata ij izlezala i pita:
— Kakaj ij bája, guspudine oficir?
— Idin ud mojte hora duma, či sti utkrádnali tozi automobil i sti ubili sobstvenika.
— Sam ubila sobstvenika?
— Dá! Bijti bli dubri da utoriti portbagáža?…
Žinata utváre portbagáža, ama oficire vidi, či toj ij prázin.
— Guspogju, tozi ij váša automobil?
— Dá, moja ij!
— Bijti mi pukázali dokumentete?
— Dá, razbire se. Etu gji…
I žinata vádi dokumentete na automobila. Oficira ij zamájan…
— Moja čeleć duma, či némati karnét za šofer…
Žinata rovi iz džántata i vádi karnéta. Gu dáva na oficire i mu duma:
— Moža da se pudfána, či tozi váša lažáč vu ij rékal i či sam kárela tvarde barži…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home