Sunday, September 03, 2006

4

Zavaršil se ij i futbolnija meč megju Rumanija i Balgárija. Makár či rumancete sa vládali sas 2-0, za sámu idin menut, tojest u menuta 82, sa dubávili dvá gola prez Mártin Petrov. Taj či krájnija rezultát ij 2-2. Prez celata menata nedele, pu rumansćite televiziji sa se džogali rumancete s balgarete, máj či ni sa se puparželi. Na preskonferencijata ud sled meča Hristo Stoičkov málku gji ij pudekal rumansćite žurnaliste, da probat da si gladet u tejnata ugráda, da ni právat tolkuz umráza i dvete daržávi zágjnu da se trudat za prejémenjétu u Europejsćija Sajuz. I nakrája málku sa gu razsardili pa ji ij rékal: “Katu áz sam kárel Mercedese i BMW-ta, vija sti hodili s bicigla...
http://www.darik.net/view.php?p=article&tid=3&id=82719
http://topsport.ibox.bg/news/id_1731908522
http://topsport.ibox.bg/news/id_800433732 – sate meča megju Rumanija i Balgárija ud 1925 g.
========================================
Ima mestu pud slancitu za sekugu. Osubitu či máj sate trasat senćata. (Jules Renard)
========================================
U antičnata Garcija, idin denj, puznátija filozof Socrátes (12.05.470 B.C.- 399 B.C.) se ij šétal u párka. Na idnaž vidi, či nekuj tiče kantu négu i mu vika:
- Čekaj málku, išta da ti ubáda neštu za idin ud tojte studente.
- Dubre, mu ij udvarnal Socrates. Ama napreć da mi ubadiš unuj, kujétu ištiš da mi ji ubádiš, hájda da naprávimi idin manen test. Toj se zvé “Testa na Trite”, zaštotu ima sámu tri pitánčita.
Čeleka se ij saglasil.
- Parvotu pitánče ij za Istenata. Si sigurin, či tuj, kujétu ištiš da mi ji ubádiš ij vernu, ij Istena?
- Ni sam sigurin. I ás sam ji čul ud drugji nekuj...
- Dubre, mu ij udvarnal Socrate. Hajda da menémi na drugotu pitánče, za Dubrojtu. Tuj, kujétu ištiš da mi ji ubádiš za moja student, ij za dubre, ij neštu hubavu?
- Pa lel ni jé báš náj... Naprotiv... udguváre pusramén čeleka.
- No, hájda da vidimi sigá i tréćotu pitánče, za Haznuvitustta. Dali tuj, kujétu ištiš da mi ji ubádiš za mi haznuva na méne?
- Máj či ni...
- Ej, pa tugázi, duma Socrate, aku tuj, kujétu ištiš da mi ji ubádiš ni jé niti vernu, niti dubro i niti za korest, tugázi ni šta da ji čuja!
Čeleka se ij zasramil i se ij varnal ud kadetu ij dušal.
I taj, Socrate ne razbrál nikade, či négvata žina gu ij iznivervala sas idin student...

========================================
Kaćé got, užini se. Aku tréfiš dubra žina, za badiš rádusin. Aku ni ja tréfiš, za stániš filosof. (Socrates)
========================================

0 Comments:

Post a Comment

<< Home