Monday, May 05, 2008

252

Banátsćite balgare
na ukopa na cáre Boris III

Misla či za sincata vizitata na cáre Simeon II vaz námu, banátsćite balgare, još ni jé zabrávina. Pu vreme na parvata vičére, kujatu ja ij zal zágjnu s námu, toj mu ij bil prekázal, kaćé pánti ukopa na négva bašá, cáre Boris III. I kaćé, kača dite, sa mu ustánali zabelezani náj-dalboku dvá momente: delegácijata na japoncete i delegácijata na banátsćite balgare: žinite, ublekani u nášta hubankata nárudna nusija i mažjétu, visoći, ublekani u čarnu i ubuti s čarni butuše… Pantlika ud koronata káj či se pázi u Rilsćija manastir ud Balgárija. Aku já stigati du tám, išteti da gu viditi.
Etu, či zafálnust na Miki Nákov, kojtu ij imál iztarplénji da rovi iz Internet, sigá imami vazmožnustta i da vidimi tazi delegácija!
Ud kade sa bli tezi hora – dali ud Stár Bišnov, dali ud drugjije palćesnći selá – ni znája. Vájda znáj nekuj ud vás! Za sigá moža da vu ubáda sámu tolkus: celija film za ukopa na Boris III za gu nameriti na YouTube, na slédnite ádrese (toj ij pudelén na 5 části):
Izgledete s “nášta” delegácija se namervat u parvata část, kulu krája, megju menutete 09:00 – 09:13.
Se dupáde da zafálem za tozi film na putrebitela “bugarash” (http://www.youtube.com/bugarash), kojtu gu ij “vazkáčil” u Interent. Ás sam mu pisal i sam gu zamolil, aku ima filma u po-dubro káčestvu, da mi prodi makár tezi 13 sekundi s nášte hora, za da moža da napráva po-hubavi svetičita, pa dano nekuj si puznáj rudbinite!...
A po-dole sam udkasnal sámu unazi část sas “nášte” i sam ja puvtoril tri pate, zaštotu i taj ij tvadrde kasa…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home